Asten-Someren

Groei en bloei vereniging Asten/ Someren zet Jubilarissen in het zonnetje

Op donderdagavond 1 februari zijn er 12 jubilarissen gehuldigd in Natuurmuseum Klok en Peel in Asten.

De huldiging vond plaats na de jaarvergadering.

Van het aanmeldingsjaar waarin ze lid werden, werd aangetipt met wat er in dat jaar vooral actueel was.

Even terugkijken roept een actieve herinneringen op en een prettige gevoel op van nostalgie o.a. uit het nieuws-en muziekverleden.

Er zijn 3 groepen jubilarissen gehuldigd en in de bloemetjes gezet, te weten: 25 jaar, 40 jaar en 50 jaar.

25 jaar jubilarissen zijn: P. Parren Ospel, T. Gorissen-van Lierop Asten, M. Loeff Sterksel(verhinderd), J. Tiemessen Sterksel, A. Saes Nederweert(verhinderd).

40 jaar jubilarissen zijn: F. van Kemenade Asten-Ommel, N. Peters Asten-Heusden, C. Wijen Nederweert-Eind.

50 Jaar jubilarissen zijn: N. van Roosmalen Someren, J. Slegers Mierlo(verhinderd), H. Meeuws Someren, F. Driesen Asten-Heusden(afwezig)