Zuid-Kennemerland

Afdeling Zuid-Kennemerland organiseert vele activiteiten.

U vindt hier informatie over de jaarprogramma's van 2021 t/m 2024 en eventuele andere activiteiten. (Met smallere schermen moet u wellicht een menu uitklappen via een blokje met drie streepjes in deze pagina).

Onder de tabbladen Foto's en Terugblikken vindt u vaak meer over de afgelopen activiteiten. Onder Agenda vindt u de data en details van de toekomstige activiteiten, voorzover geregeld. Onder 'Over Ons' vindt U het jaarverslag over 2021 en dat over 2022

Let op:

Wij maken foto’s bij activiteiten: Op de foto’s staan soms enige deelnemers aan die activiteiten. Enkele van deze foto’s plaatsen wij op onze website of nemen wij op in onze nieuwsbrief om de sfeer tijdens onze activiteiten weer te geven. Door uw deelname aan onze activiteiten, geeft u toestemming tot openbaarmaking van deze foto’s. Wilt u beslist niet herkenbaar op de foto dan gelieve u dit van te voren aan te geven.

N.B. de meeste activiteiten zijn alleen voor leden op vertoon van hun ledenpas.