Dordrecht

Geweldige 83e bijenmarkt op het Beverwijckseplein

Wat een geweldige dag was het afgelopen zaterdag tijdens de 83e bijenmarkt op het Beverwijckeplein! Ondanks dat de temperatuur niet optimaal was, waren we blij dat het niet al te veel regende. De markt was drukbezocht en de sfeer was gezellig.

Een speciale dank gaat uit naar Florensis voor de prachtige plantjes die ze hebben geleverd. Ze gingen als warme broodjes over de toonbank en hebben veel mensen blij gemaakt. Ook willen we onze dank uitspreken naar Fa. Moree uit Papendrecht voor de schitterende struikjes die ze hebben geschonken. Deze geste heeft onze stand nog kleurrijker gemaakt en vele bezoekers verrast en blij gemaakt.

83e Bijenmarkt op het Beverijckseplein. Start om 10 u en einde is 16.00u

Op 20 april staat er een buitengewoon evenement op de agenda: de Bijen- en Honingmarkt, georganiseerd door Imkervereniging Dordrecht en omstreken, in samenwerking met Groei en Bloei Dordrecht en vogelvereniging De Volière. Dit jaar vieren we de 83e editie van dit geliefde evenement.

Kom en dompel jezelf onder in een dag vol activiteiten, waarbij je de fascinerende wereld van bijen en honing kunt ontdekken. Leer meer over de belangrijke rol die bijen spelen in ons ecosysteem en ontdek hoe je jouw tuin kunt transformeren tot een waar paradijs voor deze belangrijke bestuivers.

De toegang tot dit evenement is helemaal gratis, dus nodig gerust al je vrienden en familie uit om langs te komen. Verken de verschillende kraampjes met ambachten zoals wol spinnen en geniet van heerlijke hapjes die te koop zijn.

Wil je meer weten over de imkers die deelnemen aan dit evenement? Neem dan een kijkje op de website van de Imkervereniging Dordrecht en omstreken via: https://www.bijenhouders.nl/members/dordrecht/

Mis dit unieke evenement niet en kom allemaal langs op de Bijen- en Honingmarkt op 20 april. We kijken ernaar uit om je daar te verwelkomen!

Locatie: Beverwijkckstplein in Dordrecht

Start om 10 u tot 16.u.