De Langstraat

Bloemschikcursussen najaar 2023

Groei en Bloei de Langstraat verzorgt in het najaar 2023 weer bloemschik lessen voor drie verschillende groepen.

De lessen worden gegeven door onze enthousiaste docenten Yvonne Zwinkels  en Leo van den Hoven.

De cursussen worden gegeven in buurthuis Bloemenoord, Bloemenoordplein 3 te Waalwijk en Buurtcentrum D’n Elshof, Th.J. Rijkenstraat 10a te Elshout.

Groep Enthousiast o.l.v. Yvonne Zwinkels op donderdagavond: 14 september, 28 september, 19 oktober, 16 november, 7 december.

Deze cursus is geschikt voor een beginnende bloemschikker. De docent zorgt voor het materiaal. Het  cursusgeld is € 20,00 voor leden per les en € 22,50 voor niet-leden per les. De lessen worden gegeven in Buurthuis Bloemenoord.

Groep Creatief  o.l.v. Yvonne Zwinkels op donderdagmiddag: 21 september, 5 oktober, 19 oktober, 16 november, 7 december

Deze cursus is geschikt voor een iets wat gevorderde bloemschikkker.

De vergoeding voor deze cursus bedraagt € 37,50 voor leden en € 45,00 voor niet leden.

Cursustijd is van 13.30 uur tot ongeveer 15.30 uur. De cursus wordt gegeven in het  Buurtcentrum D’n Elshof.

Groep Bijzonder: o.l.v. Leo van den Hoven op donderdagavond : 21 september, 12 oktober, 2 november, 23 november, 14 december

Bij deze cursus komen moeilijkere  technieken aan bod die echt een uitdaging vormen.

Een leerzame cursus voor de vergevorderde bloemschikker.

De vergoeding voor deze cursus bedraagt € 37,50 voor leden en €45,00 voor niet-leden

Cursustijd is van 20.00 uur tot 22.00 uur. De cursus wordt gegeven in het Buurthuis Bloemenoord.

De bloemschikgroepen bestaan uit ongeveer 8 tot 12 personen. De cursus kan doorgang vinden bij voldoende deelname. Het is de bedoeling dat u bloemen, groen en ondergrond voor de lessen zelf verzorgt. Dit geldt niet voor de beginnersgroep.

Groei & Bloei zorgt voor het hulpmateriaal zoals steekschuim en binddraad.

Aanmelden en/of informatie vragen is mogelijk bij Yvonne Zwinkels per email: ymzwinkels(at)gmail.com of telefonisch nr : 0416-695140.

Ongeveer 1 week voor aanvang van de cursus krijgt u bericht met alle gegevens over de cursus en de benodigdheden voor de eerste les.