Dordrecht
Uitnodiging voor de voorjaarsworkshop 10 mei 2023

Reminder voorjaarsworkshop! Opgeven kan tot 7 mei

Graag willen we u uitnodigen voor onze voorjaarsworkshop op 10 mei.

Deze keer iets heel anders. Een stuk van mos met rotsplantjes, Dit stuk kan binnen of buiten hangen, liggen of staan.

Prachtige vlinder van mos met rotsplantjes

Workshop tuinvlinder. We maken een vlinder van gaas en mos met daarin rotsplantjes en diverse decoratie, Leuk voor tuin of balkon.

Kosten: Leden: € 22,50 Niet Leden: € 27.50, incl. kopje koffie/thee

Heeft u zin om dit mooie stuk te maken, geeft u zich dan op door te mailen naar leden.groeidordt@gmail.com  graag opgeven voor 7 mei 2023

Graag uw mailadres en uw mobiele telefoonnummer in de aanmeldingsmail vermelden mocht de workshop onverhoopt niet door kunnen gaan.

Betalen ING-rekening nummer NL 40 INGB 0000 3718 77 tnv. Pennm KMTP Afd. Dordrecht, o.v.v. voorjaarsworkshop 2023.

Uw aanmelding is definitief wanneer de betaling is voldaan

Zaal open om 19.15 u en aanvang 19.30 u

Adres: de Volière, Adjudant H.P. Kosterstraat 5, 3313 AM Dordrecht

Heeft u zin in een prachtig stuk en een gezellige avond geef u dan op voor deze workshop.

Tot ziens bij de workshop