Zuid-Limburg

Bijdrage leden: gratis
Bijdage niet leden: 6 euro
Locatie: De Stegen 35, Beek

Lieve leden, beste mensen, Als ik deze uitnodiging op papier zet leven we in een rusteloze, roerige wereld, Oekraïne kent nog geen vrede en ook in Israël en Gaza vindt er veel geweld plaats, de gewone burger moet het toch maar weer incasseren. Om het leven zo aangenaam mogelijk te maken vult iedereen daar zijn eigen wensen en behoeften voor in. De een kruipt iets dieper in zijn holletje en de ander zoekt juist meer contact met de buitenwereld.

Ons bestuur wil dan graag het jaar 2024 beginnen met een gezellige nieuwjaarsborrel, u kunt genieten van een lekker drankje onder begeleiding van een hapje.
Wij als bestuur van Groei&Bloei Zuid-Limburg proberen door het organiseren van activiteiten en lezingen op de ledenavonden toch een beetje de normaliteit erin te houden. Ook dit jaar gaan we samen met u terugblikken op de georganiseerde activiteiten en ledenavonden van 2023, ook het afscheid van onze voorzitter, dat bij ons als bestuursleden best wel binnenkwam.

Maar ja "die geboortegrond"..... Ook zullen we de financiën onder de loep nemen en met u samen kijken naar de ideeën voor de toekomst...... ééndaagse bustochten, tuinreis, activiteiten zoals wandelingen, workshops e.d. en de rode draad door onze vereniging "de ledenavonden".

De K.M.T.P. Groei & Bloei afd. Zuid-Limburg nodigt u hierbij uit voor een gezellige nieuwjaarsborrel voorafgegaan door de jaarvergadering van 2023.

Agenda:

1. Welkom en opening door voorzitter (interim)
  2. Overzicht en activiteiten 2023 door secretaris
  3. Toelichting financieel jaar 2023 door penningmeester
  4. Goedkeuring en dechargering door kascontrole commissie
  5. Benoemen kascontrole commissie 2024
  6. Rondvraag
  7. Afsluiten vergadering door voorzitter (interim)