Walcheren
G&B Nieuwsflits november 2022

Workshop kerstschikking 17 december 2022

De workshop kerstschikking wordt dit jaar gehouden bij bloematelier Ilse van Es in Vrouwenpolder. Deelnemers kunnen kiezen uit een kerstkrans en een kerstfestoen. Een festoen is een versiering in de vorm van een slinger. In het ontwerp van Ilse voor zowel de krans als de festoen is gebruik gemaakt van veel soorten geurend kerstgroen, dennenappels, droogbloemen, gedroogde vruchten zoals sinaasappel, kaneel en nog veel meer. Het is zeker niet de bedoeling om het ontwerp na te maken, deelnemers worden door Ilse juist gestimuleerd om de eigen creativiteit te gebruiken.
Ook dit keer is het mogelijk om eigen materialen mee te brengen naar de workshop. Dat kunt u aangeven op het aanmeldformulier en ook fijn, dat scheelt in de prijs!
Datum:     zaterdag 17 december 2022
Aanvang:  10.30 uur en duurt tot ongeveer 13.00 uur
Locatie:    Bloemenatelier Ilse van Es, Rijkebuurtweg 3, 4354 SE  Vrouwenpolder
Kosten:     Ledenprijs € 43,95 en niet-ledenprijs € 49,95. Korting voor zelf meebrengen strokrans € 10,00 en zelf meebrengen kerstgroen € 5,00
Minimum aantal deelnemers 5, maximum aantal deelnemers 10 personen. Aanmelden kan tot vrijdag 2 december 2022 met het aanmeldformulier, dat vindt u hier:​​​​​​​

Kerstledenwerfactie G&B afdeling Walcheren

De Najaarsledenwerfactie is ten einde en nu geldt de Kerstledenwerfactie vanaf 18 november t/m eind december.
De leden werfactie is als volgt:

Lid worden via de afdeling is extra aantrekkelijk en voordelig voor het nieuwe lid en de afdeling.
Lid worden via de afdeling is voor het nieuwe lid; Gratis welkomstcadeau, gratis tijdschrift en korting op lidmaatschapprijs.
Als je lid wordt via website, tijdschrift of hoofdkantoor kan het nieuwe lid een keuze maken tussen korting lidmaatschapprijs of gratis cadeau.

• De Kerstledenwerfactie bestaat uit.
    • Gratis laatste G&B tijdschriften van december                       twv €   7,99
    • Gratis welkomstcadeau de Triple Vogel Feeder,
      incl. 6 vetbollen, 1kg vogelvoer en 2 pindanetten                    twv € 35,00
    • Eenmalige korting op contributie voor het hele jaar 2023    van €  20,00

Voor meer informatie klikt u hier:

Ook door leden met korting te bestellen

Leden en lezers van de nieuwsbrief kunnen voor €27,50 de triple bird feeder bestellen (tot eind december). Klikt u hier voor meer informatie.

Website en informatie

Klik altijd op de Home page voor recente informatie (wordt geregeld bijgewerkt). Bezoek onze Facebookpagina (of instagram) om foto's te bekijken en te plaatsen. Bij vragen over de nieuwsbrief of website even een berichtje naar: jacobs@zeelandnet.nl. Heeft u vragen over inhoudelijke zaken dan kunt u mailen naar: chrvdbosch@zeelandnet.nl of naar: ganooijer@zeelandnet.nl. Foto's en informatie voor de website kunt u sturen naar de redactie: Margreet Roelse: margreetroelse@gmail.com of Herma Angel: jacobs@zeelandnet.nl.