Hoogeveen/de Wolden
Extra Nieuwsflits

Kerstdemonstratie bloemschikken met Hans Zijlstra

Dinsdag 22 november: Demonstratie Bloemschikken.

Eindelijk kan en mag de jaarlijkse Kerstdemonstratie van Hans Zijlstra doorgaan.
Hans heeft een prachtige bloemenzaak in Groningen. Hij heeft al aan vele bloemschikwedstrijden met succes meegedaan. Wij zijn blij dat Hans dit jaar alsnog bij ons zijn bloemschiktalent wil komen tonen Twee keer kon de geplande avond, vanwege de coronamaatregelen, niet doorgaan.
Wij zien dus uit naar zijn komst.
Er is wel een verschil met 3 jaar geleden van vóór de corona; dat hebt u wellicht zelf ook al gemerkt.
De prijzen van de bloemen zijn namelijk schrikbarend hoog geworden.
Dit is de reden dat wij, om de kosten te drukken, hebben besloten om van onze leden € 5.00 en van niet-leden €7.50 aan entreegeld vragen.
De zeven bloemstukken die Hans maakt, worden verloot, samen met een paar prachtige Groei & Bloei agenda’s!
Het is aan te bevelen om je voor de avond op te geven. Dan kunnen we zorgen voor een goede opstelling, zodat iedereen de demonstratie goed kan zien.

Graag opgeven bij Ypie Terpstra, email: yterpstra@ziggo.nl

De avond wordt gehouden in het Herman Bavinckhuis en begint om 19.45 uur
de zaal is om 19.15 uur open.
Stoekeplein 4, betaald parkeren tot 21.00 uur.
7904 HM Hoogeveen

Het Soekeplein en de parkeerplaats van Echtenstraat zijn betaald parkeren tot 2100 uur. alle andere pleinen in de omgeving zijn gratis zoals het Bilderdijkplein..