Barneveld

Bloemschikformulier

Vul je gegevens in onderstaand formulier in om je aan te melden voor een cursus of workshop. Selecteer bij de cursus het aantal personen waarvoor je opgeeft.

Ik geef me op voor de volgende cursussen of workshops:

Voorjaars bloemschikcursussen 2024

€10 leden en €15 niet leden

Najaars bloemschikcursussen 2024

€10 leden en €15 niet leden

Als je voor alledrie de najaarsworkshops inschrijft, betaal je totaal slechts €24. Niet leden betalen dan €36.

Persoonlijke gegevens:

Alle velden met een * zijn verplichte velden waar je dus ook iets in moet vullen.
Nadat je op Versturen hebt geklikt kom je op de pagina met de betaalgegevens. Je inschrijving is pas definitief als je betaald hebt.

Voorwaarden:

De regels voor deelname kun je hier nalezen, of download de onderstaande pdf. (opent in een nieuw venster)

Om je aanmelding definitief te maken moet je ook betaald hebben. Dat kan op drie manieren:

• Door onderstaande QR-code met je telefoon te scannen. Je komt dan op de de betaalpagina van de bank uit. Vul daar het juiste bedrag in en selecteer je eigen bank om te betalen. In het filmpje hieronder wordt uitgelegd hoe dat gaat.

• Via deze link: https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=M5kfbVgpSb-6t-sBKpUb9w

• En uiteraard kun je het ook gewoon overmaken via een bankoverschrijving naar: IBAN: NL91 RABO 0143 7300 10 t.n.v. Groei & Bloei Barneveld te BARNEVELD

Je ontvangt ter bevestiging een e-mail met de door jou ingevulde gegevens. Heb je binnen 24 uur nog steeds geen bevestging ontvangen, kijk dan een bij de ongewenste e-mail. Zit de bevestiging daar ook niet tussen, neem dan contact op met secretaris Carry Hutten.