Bollenstreek

Snoeien moet dit echt? AANVANG 19.30 uur

LET OP DE AANVANGSTIJD DEZE IS 19.30 UUR !!!!!!!!!!!!!

Snoeien….is dit nu echt nodig???

Deze lezing gaat door!!!!! Wel rekening houden met de geldende corona maatregelen.

Een avondje over snoeien heeft dat zin? Er zijn boeken vol over geschreven en dan nog één avond?

Laten wij beginnen om een fabeltje uit de wereld te helpen. Snoeien moet niet. Waarom snoeien wij dan wel? Een hele goede vraag want snoeien is werken tegen de natuur in. Op deze avond gaan wij met elkaar eens kijken waar die snoeidrift vandaan komt en of het zin heeft de snoeischaar ter hand te nemen. Wij gaan zeker de volgende gewassen bekijken, Hydrangea’s, de diverse soorten rozen, Clematis soorten, de voorjaar bloeiers en de zomer bloeiers. Verder proberen wij het meest geschikte moment te vinden om te snoeien.

Kortom een avond waar er veel te ontdekken valt voor de tuinliefhebber die een groot hart voor zijn of haar planten heeft.

Deze avond vindt plaats op 10 januari in het gebouw van de Stichting CultuurBeleving Prinses Irenelaan 16 Hillegom.

Aanvang om 19,30 uur

De toegang voor leden is gratis, niet leden betalen € 2.50 toegang. (consumpties voor eigen rekening).s