Dordrecht
Uitnodiging Valentijnsworkshop

Valentijnsworkshop, 9 februari o.l.v. Ria van Tilburg

Beste bloemschikkers en bloemschiksters,

We starten dit bloemschikjaar met een nieuwe docente, Ria van Tilburg. We heten haar van harte welkom!

Onze eerste bloemschikavond is een valentijnsworkshop. Tijdens deze workshop wordt er een Valentijnshart/voorjaars hart gemaakt met bloembolletjes, mos, takken en diverse decoratie. De kleuren en materialen zijn naar smaak aan te passen.

Graag meenemen snoeischaar en mesje.

De workshop vindt plaats op 9 februari om 19.30 uur bij  de Volière, Adjudant H.P. Kosterstraat 5, 3313 AM Dordrecht

Kosten: Leden: € 22,50; Niet Leden: € 27,50.

Wij hanteren de 1.5 meter en zorgen ervoor zoveel mogelijk de gezondheidsregels in acht te nemen. Er is een maximum aan het aantal deelnemers.

Wanneer u het prettiger vindt om een pakket te krijgen om thuis te bloemschikken kunt u het pakket afhalen tijdens de bloemschikavond 9 februari tussen 19:30 – 21:00 uur.

Heeft u ook zin in een gezellige avond of wilt u een pakket voor thuis, geeft u zich dan op door te mailen naar leden.groeidordt@gmail.com , uw aanmelding is definitief wanneer de betaling is voldaan.

Graag uiterlijk 5 februari 2022 opgeven en betalen op ING-rekening nummer NL 40 INGB 0000 3718 77 tnv  Pennm KMTP Afd. Dordrecht, o.v.v. Valentijnsworkshop 2022.

Wilt u alstublieft niet vergeten de naam/namen van de deelnemers te vermelden bij de betaling, uw lidmaatschapsnummer indien van toepassing en vermeld pakket of workshop!

Graag tot ziens!

Vriendelijke groet,

Het bestuur afdeling Dordrecht e.o.

Detail van het Valentijnshart