Heerhugowaard
Nieuwsflits 27-7-2021

Beste Groei & Bloeiers,

Hierbij ontvangt u weer een Nieuwsflits.
Ter afwisseling wil ik u dit keer graag meenemen naar de omgeving van Kolhorn, waar we laatst een leuke wandeling hebben gemaakt. De unieke Overtuinen zijn zeker de moeite van het bekijken waard.

Vandaag kregen wij ook bericht dat Gardenista dit jaar helaas niet door kan gaan en verplaatst wordt naar het voorjaar van 2022. Meer informatie hierover kunt u in deze Nieuwsflits lezen.

Veel lees-/kijkplezier.

Hartelijke groeten,
namens het bestuur,
Hanny de Jong

Geen eigen grond? Zelfs op een boot kan je tuinieren.

Gardenista festival verplaatst naar voorjaar 2022

Helaas heeft het Landelijk bestuur van Groei & Bloei moeten besluiten om Gardenista te verplaatsen naar mei 2022. Vanwege de aanhoudende onzekerheid rondom het coronavirus, wordt het evenement uitgesteld naar volgend jaar. Het groene festival zou van 22 t/m 26 september plaatsvinden op Buitenplaats den Alerdinck. Het evenement trekt duizenden bezoekers van alle leeftijden uit het hele land en daarbuiten.

“Het is een enorme teleurstelling voor alle betrokkenen, exposanten en de deelnemers aan onze wedstrijden en de vele vrijwilligers die dit festival mogelijk maken” aldus Wilma Walenberg van het landelijk bestuur Groei & Bloei. “In 2022 bestaat KMTP/Groei & Bloei 150 jaar, dus we gaan er alles aan doen om Gardenista dan een extra feestelijke tint te geven”.
De volgende editie van het groene festival Gardenista staat gepland voor 25 t/m 29 mei 2022.

Heeft u het ook gelezen?

Afgelopen zaterdag 24 juli stond er een leuk artikel in het NHD over de grote passie voor "tuinieren" van ons bestuurslid Tine van den Berg.
Hierin gaf Tine ook 7 tips voor een kleurrijke rondgang langs tuinen in onze omgeving.
Zo'n artikel is toch een kroon op al het tuinwerk van Tine en haar man Karel. Daar mogen zij best trots op zijn.
Mocht u het gemist hebben, dan kunt u deze krant misschien nog even opzoeken of de digitale versie bekijken.

De Groei & Bloei agenda 2022

Sneak peek: de Groei & Bloei agenda 2022 met prachtige foto's van lezers en veel tips.

Hij is bijna klaar. We laten u weten, zodra u hem kunt bestellen!

Onze adverteerders: