Bollenstreek

Excursie Schoutens Kruiden.

Maandag 21 juni; excursie naar Schoutens Kruiden.    Evert en Sandra Schouten kweken met veel liefde en plezier hun ONBESPOTEN kruiden en vaste planten op hun ambachtelijke kwekerij. De planten groeien in alle rust, zij worden niet opgejaagd in een verwarmde kas wat de smaak en geur ten goede komt. De planten zijn, doordat ze 100% gifvrij worden geteeld direct geschikt voor consumptie.
Het sortiment vaste planten proberen zij zoveel mogelijk Bij en Vlinder vriendelijk te maken.
Schoutens Kruiden is lid van Wilde Weelde en Struinen & Vorden.   Een mooie kwekerij met passie voor plant en dier. Wilt u mee om dit pareltje met eigen ogen (neus en mond) te kunnen ontdekken geef u dan op (uiterlijk 14 juni) bij Jolande Rusman, 06 23759952, ook via WhattsApp of jolanderusman@zonnet.nl                                                                                          Kosten leden € 5,00 en niet leden € 7.50.

Wilt u bij het aanmelden aangeven of u eventueel iemand mee kunt  nemen in uw auto zodat ook mensen zonder vervoer zich aan kunnen melden om deze excursie mee te mogen beleven.    www.schoutenskruiden.nl    Rijneveld 121 Boskoop.