Haren-Eelde

Bloemschiknieuws

Save the date voor Pim van den Akker!

Beste leden,
Na het enorme succes van de demonstratie van Jan van Doesburg met de kerst en aangezien corona ons nog steeds allemaal thuis houdt, kan ik jullie het heugelijke nieuws geven dat er op 18 maart a.s. een tweede digitale bloemschikdemonstratie komt.

Dit keer hebben wij niemand minder dan Pim van den Akker bereid gevonden om een prachtige lente/paasdemonstratie te verzorgen.

Exclusief voor de leden van Groei & Bloei kan de hele demonstratie op ons Youtube kanaal worden bekeken!

Op onze website www.groei.nl komen in de aanloop naar Pasen ook delen van deze demo online. Steeds een stukje van de opnames. Maar de hele demo blijft voorlopig speciaal voor onze leden.

Op donderdag 18 maart a.s. plaatsen wij een link naar de video van de demonstratie op de pagina:

Ga er fijn van genieten en hopelijk zien we elkaar weer gauw.

Toos Flentge, secr. afd. Haren Eelde