Deventer

Nieuwsflits juni 2020

In deze Nieuwsflits:

Beste Groei & Bloeiers,

In deze Nieuwsflits geen opsomming van activiteiten voor de komende maand, alles is, zoals we u al gemeld hebben afgelast.

Helaas moet ik u nu melden dat we besloten hebben ook de excursies die nog onder voorbehoud voor juli en augustus gepland stonden, af te gelasten.

Omdat de excursie naar Friesland ook vorig jaar al geannuleerd was, hebben we tevens besloten alle deelnemers aan deze excursie hun geparkeerde bijdrage terug te betalen. Zij krijgen daarvan binnenkort persoonlijk bericht.

Als bestuur staan we nu voor de uitdaging welke activiteiten, en onder welke voorwaarden, na de zomer doorgang kunnen vinden. Hebt u hiervoor ideeën of suggesties, laat het ons weten. Tenslotte zijn we als bestuur ook niet alleswetend en stellen we uw meedenken zeer op prijs.

Ter afsluiting nog een positief bericht: de uitdeelactie van de zaai- en stekclub heeft, buiten de eigen leden van de club, maar liefst 37 leden naar de nieuwe tuin van Ton gebracht om plantjes op te halen. Dank aan deze (in deze tijd nog) actieve tuinclub.

We wensen u, ondanks de droogte, een gezonde en kleurrijke tuinmaand toe. Geniet ervan!

Namens het bestuur,

Cor Koppert