Noord-Veluwe

Als deze Nieuwsbrief voor u niet gemakkelijk leesbaar is, bekijk hem dan online via de link rechtsboven in deze Nieuwsbrief.

Wat kan nog wel en wat niet meer door Corona?

In deze tijden van binnen blijven, lijkt het lastig om nog contact te houden met andere tuinliefhebbers.
Jawel, er worden filmpjes en foto's van de tuin via allerlei kanalen rondgestuurd. Whatsapp, Facebook, Instagram staan er vol mee. Maar samen genieten van een inspirerende presentatie, tuinen kijken met de tuinclub, met een stel tuinvrienden naar een kwekerij of een gezellige bloemschikles is er even niet bij.

Het bestuur van onze afdeling Noord-Veluwe heeft dan ook moeten besluiten om een aantal geplande activiteiten niet door te laten gaan.

• De bloemschiklessen tot de zomer vervallen. Er wordt nog bekeken of die op een later tijdstip kunnen worden ingehaald.
  • De inspiratie-avond van 2 april met Jaqueline Clevering gaat niet door.
  • De Open Tuinen Dagen van 25-26 april gaan niet door.
  • De Inspiratiedag bloemschikken op 12 mei kan niet doorgaan

Over de activiteiten die voor later gepland staan, is nog geen definitieve beslissing genomen.
Wat betreft de reis op 25 juni. De inschrijfdatum daarvoor is in elk geval verlengd tot 28 april. Dan wordt de definitieve beslissing genomen en krijgt iedereen die zich heeft ingeschreven bericht.

En tenslotte:
* Omdat Gardenista met een jaar is uitgesteld, wordt ook de bloemschikdeelname hieraan uitgesteld.
* Degenen die zich hebben aangemeld voor het Jubileumfeest krijgen hierover binnenkort bericht.
* Leden en niet-leden die aan bloemschikactiviteiten deelnemen, krijgen hierover persoonlijk bericht.

We volgen de ontwikkelingen. We melden op onze website www.noord-veluwe.groei.nl als er veranderingen zijn. En zullen, indien nodig, weer een Nieuwsbrief als deze sturen.

We hopen iedereen zo veel mogelijk op de hoogte te kunnen houden. Mochten er vragen zijn, dan zijn we bereikbaar via de op de website genoemde e-mailadressen. (Tabblad 'Over ons/bestuur)

Wij wensen iedereen een mooie lente en een goede gezondheid. En geniet van de tuin!