Zeist

Jaarvergadering

Op dinsdag 17 maart 2020 is de 136ste jaarvergadering.
De agenda van deze vergadering vindt u in TUINZIN, het afdelingsblad en op de website. www.zeist.groei.nl
Het jaarverslag en verslagen van de jaarvergaderingen kunt u op vragen bij de secretaris en het financieel jaarverslag bij de penningmeester.
De stukken zijn ook te vinden op de website en liggen ter inzage bij de vergadering.

De jaarvergadering is alleen toegankelijk voor leden.

Locatie: Bijgebouw NoorderLichtkerk, Bergweg 92 a/b in Zeist
Datum: 17 maart 2020
Aanvang: 19.30 uur
Toegang: alleen voor leden.

Lezing

Composteren is vooruitzien!

Composteren is een methode om organisch afval te verwerken.
Om een goede compost te krijgen voor je tuin, hoef je maar een paar dingen echt te weten.
Marc Siepman, onze gastspreker, vertelt er deze avond over en u weet dan wat goede compost is en hoe u die zelf kunt maken.

U bent van harte welkom!

Locatie: Bijgebouw NoorderLichtkerk, Bergweg 92 a/b in Zeist
Datum: Dinsdag 17 maart 2020.
Begintijd: 20.15 uur (De lezing begint later dan gewoonlijk vanwege de jaarvergadering)
Toegang: Leden en 1 introducee gratis op vertoon van ledenpas. Niet leden € 4,00

Workshops
Er is nog plaats bij de workshops. U kunt zich nog tot 14 maart 2020 opgeven voor de workshop "Lentemand". Ook voor de workshop Onderhoud Tuingereedschap kunt u zich nog aanmelden.

Tweedaagse tuinreis
U kunt zich nog aanmelden tot 2 april 2020 voor de tweedaagse tuinreis naar Noord-Nederland. We vinden het leuk als u meegaat!

TUINPLEZIER!
Op zaterdag 21 maart en zondag 22 maart 2020 bent u van harte welkom in de Botanische Tuinen in Utrecht.
Bij het maartnummer van het tijdschrift van Groei & Bloei was een flyer toegevoegd waarmee u gratis toegang (voor 1 persoon) hebt tot dit evenement.

Sneeuwklokjes op Texel
Op donderdag 27 februari 2020 was het bezoek aan de sneeuwklokjes op Texel. Voor een indruk van deze gezellige en informatieve dag, kunt u de foto's op de site bekijken.

Tegel eruit - Plant erin
Op zaterdag 28 maart is weer de landelijk actie Tegel eruit - Plant erin.
Ook in Zeist is deze actie. Binnenkort vindt u alle informatie op onze site.

Plantenasiel
Vanaf 5 april 2020 is het plantenasiel weer open.
Mocht u plantjes over hebben, zet ze in een potje en breng de stekjes naar het plantenasiel. Daar zijn ze erg blij mee!

Meer informatie over bovenstaande activiteiten, vindt u op onze website:  www.zeist.groei.nl en u kunt zich  ook aanmelden via deze website.

Met vriendelijke groet,
Bestuur Groei & Bloei afd. Zeist e.o.