Zeeuws-Vlaanderen

10 mei 2023 - Lezing "Eetbare bloemen"

10 mei 2023 - Lezing "Eetbare bloemen".

Tijdens de stekjesmarkt van vandaag (22 april) bleek dat men zich niet realiseerde dat met zich vooraf moest aanmelden voor deze lezing. Gaarne voor 3 mei opgeven i.v.m. het maken van voldoende proeverijtjes behorende bij deze lezing!

DATUM: woensdag 10 mei 2023. TIJD: Aanvang 19.30 uur

PLAATS: Zaal Leeuwenkwartier, Leeuwenlaan 31, 4532AE Terneuzen

KOSTEN: Voor Groei & Bloei leden met maximaal 1 introduce gratis, voor niet-leden van Groei & Bloei en meerdere introducees 3,00 euro per persoon

OPGEVEN: Voor 3 mei  (liefst per email)  bij Frans Beijerling, e-mail ff.beijerling@home.nl of per telefoon: 0167 567 847.

Deze lezing staat geheel in het teken van eetbare bloemen. Welke soort bloemen zijn geschikt om te eten, hoe kweek je ze en aan welke eisen moeten de bloemen voldoen. Op al deze vragen krijgt u vanavond een antwoord. In de betere restaurants zie je meer en meer dat eetbare bloemen bij de lunch of diner zeer creatief gebruikt worden en nog lekker zijn ook!

Niet moeilijk om te gebruiken, want een toastje met wat salade en een Boragebloemetje (komkommerkruid) is zo gemaakt en ziet er veel aangekleder uit. Een leerzame avond dus.

Deze lezing wordt gegeven door Greet & Frans Beijerling.

Omdat er ook een proeverijtje is willen we graag weten hoeveel deelnemers er komen, dus graag opgeven voor 3 mei bij Frans Beijerling, e-mail  ff.beijerling@home.nl of per telefoon: 0167 567 847.