Heerhugowaard
Nieuwsflits 15 november 2021

Train-de-trainer Groei & Bloei Basiscursus tuinieren

UITNODIGING: 27 november 2021 in Amersfoort

Deze dag is bedoeld mensen die namens Groei & Bloei de basiscursus tuinieren willen verzorgen.
Na het volgen van deze bijeenkomst kun je als trainer deze basiscursus geven aan leden van de eigen afdeling en/of rayon; speciaal voor nieuwe leden en beginnende tuinbezitters (potentiƫle leden!).

Wat wordt er behandeld in de training?

In deze trainingsbijeenkomst leer je de verschillende onderwerpen van de cursus kennen en leer je hoe je deze zelf kunt geven. Je maakt kennis met een lesplan, leerstijlen, leerdoelen en interactieve werkvormen. Na de training kan je de workshop zelfstandig in jouw regio geven. Voor Groei & Bloei is dit het begin van Groei & Bloei Trainers die startende tuiniers inspireren in bij de inrichting en onderhoud van de tuin.

Aantal deelnemers
Er is ruimte voor totaal 30 deelnemers, de training gaat door bij 10 aanmeldingen.

Wie geven de training?
De training wordt verzorgd door Jan Blokland (afdeling Leidschendam), Helena Struik (docente communicatie - Crkbo gecertificeerd) en Annette Simons (LB-lid met aandachtsgebied Educatie). Jan Blokland heeft de cursus ontwikkeld.

De Amershof
Snouckaertlaan 11
3811 MA  Amersfoort

• 10.00-10.30 uur - inloop met koffie en thee
  • 12.30-13.30 uur - lunch, broodje met sap/melk, water
  • Afsluiting 15.30 uur

De training is gratis voor leden.

Ter voorbereiding ontvang je digitaal de PowerPoint van de basiscursus.

Interesse?
Stuur per ommegaande, maar in elk geval uiterlijk 20 november 2021 een mail naar het algemeen secretariaat, secretariaat@groei.nl, en geef je op voor de train-de-trainer bijeenkomst.

Onze adverteerders: