Alkmaar

Rabo ClubSupport actie 2020

De Rabobank heeft het afgelopen jaar de Rabo Clubkas Campagne een nieuwe naam gegeven, namelijk Rabo ClubSupport.

Normaal start deze actie in april/mei, maar door corona is alles anders geworden en vindt het nu in oktober plaats. Ook Groei en Bloei, afdeling Alkmaar is ingeschreven bij deze actie.

Om aan de Rabo ClubSupport deel te kunnen nemen, gelden de volgende regels:

1) De vereniging van uw keuze moet een rekening hebben bij de Rabobank én zijn aangemeld voor de campagne (dat is door ons geregeld).

2) U moet, als stemmer, ook een bankrekening hebben bij de Rabobank én u moet lid zijn van de Rabo Alkmaar en omstreken (dus niet alleen een rekening hebben, maar ook lid zijn).
Als u wél een bankrekening hebt, maar geen lid bent, dan kunt u dit eenvoudig en kosteloos regelen. Dit doet u door in te loggen op uw bankrekening, dan gaat u naar 'zelf regelen' en vervolgens kiest u voor 'contactgegevens wijzigen'.

Hoe kunt u stemmen?

Als u voldoet aan bovenstaande regels, dan kunt u uw stem uitbrengen.

U mag maximaal 5 stemmen uitbrengen, waarvan 2 op dezelfde vereniging.

Het zou (voor ons) mooi zijn als u dus 2 stemmen wilt uitbrengen op Groei en Bloei, afdeling Alkmaar.
U kunt ons vinden onder de naam "K.M.T.P. Alkmaar en omstreken".
De andere 3 stemmen kunt u dan aan andere verenigingen van uw keuze geven. U kunt dus meerdere verenigingen steunen.

De stemperiode duurt nog (maar) tot 25 oktober a.s.!

Hoe meer stemmen we krijgen, hoe hoger de geldelijke bijdrage van de Rabobank zal zijn.
In deze tijd van grotendeels stilstand en extra kosten voor beschermingsmiddelen, is elke cent er één, zoals u zult begrijpen.
We hopen daarom op uw stem en steun!

Alvast bedankt.

Aanmelden / afmelden / site

Wilt u maandelijks de gratis nieuwsflits van Groei & Bloei ontvangen? Meld u aan: AANMELDEN

Krijgt u de nieuwsflits, maar wilt u zich daarvoor afmelden? Klik dan op deze link: AFMELDEN