Aalsmeer

Zaterdag 22 februari JAARVERGADERING

Morgen is het zover:

22 februari 2020 Jaarvergadering KMTP Groei&Bloei Aalsmeer

Dit jaar gaan we vergaderen tussen de Orchdeeên bij Scholten, Mijnsherenweg 16  (direct rechts ,bij de olifanten) Zij kweken daar Cymbidium als potplant en tijdens de rondleiding zullen we versteld staan van de grootte van dit bedrijf.

Op de agenda staan belangrijke zaken. Berend Vollmuller gaat afscheid nemen als penningmeester MAAR we kunnen  ook de opvolger aan u voorstellen!

Zoals u van ons gewend bent gaat niemand zonder bloemen naar huis en om u een idee te geven hoe van een tak Cymbidium een leuke presentatie te maken, hebben we Nicky Markslag gevraagd om een demonstratie te geven.

Dus naast het verslag doen van ons verenigingsjaar een extra reden om ook aanwezig te zijn. Dat geldt voor leden EN vriendenleden.

Om 10.00 uur staat de koffie klaar.

Parkeren:

Wij verwachten dat de meeste leden en vrienden op de fiets zullen komen. U kunt u fiets prima bij de Fa. Scholten parkeren. Maar komt u met de auto dan ook kunt u parkeren bij de Fa Scholten en mocht de parkeerplaats vol zijn dan mag u ook parkeren bij de fa Ubink Cactus, dat is bij de buren Mijnsherenweg 20